DESDE GODELLA

DESDE GODELLA



sábado, 20 de marzo de 2010

FOC I FUM

Mascletà  de l'Ajuntament
Esclat de color i ritme al carrer Major
Mascletà Falla Cervantes-Sant Blai
Falleres ballant en Dr. Cabo

Ahir era el dia gran de la festa de Falles. El temps no acompanyava massa, de tant en tant unes gotes de pluja ens feia mirar cap al cel amenaçador. Una vegada acabada la misa major en la parroquia de Sant Bertomeu, les tres falleres majors de les comissions falleres de Godella, acompanyades dels respectius presidents, m'acompanyaren al començament de la mascletà de l'Ajuntament i les tres alhora enceneren la metxa d'una mascletà plena de color, ritme i soroll, que va ser recompensada en un fort aplaudiment del públic present. Des d'ací l'enhorabona al coheter "El Brunchunero".

Des del carrer major a la pujà de l'Ermita on la Falla Cervantes-Sant Blai tenia preparada la seua tradicional mascletà. Per un moment semblava que la pluja ens anava a fer "una mala passada", però tot va quedar en no res i la mascletà es va cremar fent les delícies del públic que s'havia congregat al voltant de l'Ermita.

Només acabar, i de camí a casa vaig acostar-me a la Falla Doctor Cabo per a vore la tercera mascletà en mitja hora, només em vaig perdre la de la Falla Doctor Valls. Vaig trobar-me als membres de la comissió ballant i cantant, fent temps per a començar la mascletà. En quan arribaren els membres de Protecció Civil amb el regidor Hermenegildo Estellés al front, li pegaren foc. Color, ritme i sorroll... de nou El Brunchunero en acció

No hay comentarios:

Publicar un comentario